ادامه مطلب
اهمیت دادههای دقیق در استراتژیهای بازاریابی

امروزه بسیاری از بازاریابان نگران دقت دادهها هستند. تقریباً یک سوم از پاسخدهندگان ادعا میکنند که زیرساخت دادههای آنها مناسب یا ضعیف است. این یافتهها درباره استفاده از دادهها در استراتژیهای بازاریابی چه میگویند؟
به زبان سادهتر، آورن هافمن از SafeGraph میگوید که بیشتر دادههای بازاریابی بین ۱۰٪ تا ۲۰٪ دقیق هستند.
با توجه به این اعداد نگرانکننده، کیفیت داده همچنان یک نگرانی بزرگ برای بازاریابان است.
ما به این موضوع خواهیم پرداخت که چرا بیشتر دادههای بازاریابی جمعآوری شده و تجمیع شده توسط شرکتها نادرست است و چگونه بر استراتژی بازاریابی شما تأثیر میگذارد.